www.offroad-trips.com

marți, 14 septembrie 2010

Offroad Fagaras 09.10

Cite oare munti ca Fagarasul exista, care sa fie capabili sa-ti ofere la fiecare drum, o noua experienta, o noua senzatie, sa descoperi mereu ceva nou? Cu siguranta, destui!
Asa ca am luat iarasi drumul Nucsoarei..de unde am purces dis-de-dimineata sa gasim ceva nou. Si am gasit. Posibilitatea de a merge mai mereu pe forestier, de la Valea Doamnei, spre Valea Vilsanului, apoi spre Lacul Vidraru si mai departe, spre Topolog, la obirsia sa ce se formeaza din Izvorul Scarii si cel al Negoiului.
Marturisim cu mina pe inima ca in putine locuri am gasit o padure atit de fermecata prin salbaticia sa, prin urmele de animale, din senzatia ca la fiecare pas te pindesc o pereche de ochi salbatici. Iar daca pe drumul spre acest colt de Rai am gasit si un drum ce nu apare pe harta, cu atit mai bine! Caci am ajuns pe o culme invecinata crestei Fagarasului, unde am puttu admira succesiunea de virfuri binecunoscute: Scara, Serbota, Negoiu...
Doriti sa traiti si dumneavoastra experienta noastra? Va asteptam :)













































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu